Extra trygghet säkrar semestern

Extra trygghet säkrar semestern

För att skänka litet extra trygghet inför semestern sänker vi på Induo Home priserna på två produkter som gör det enklare att tillbringa semestern borta från hemmet.

Larmpaket XS är en rörelsedetektor med inbyggd GSM-kommunikation. En enhet som det bara är att stoppa i ett SIM-kort i för att komma igång. GSM-larmet kan styras via SMS eller app och under juni ut finns den att beställa för det smått otroliga 995 kr inkl moms och med fri frakt.

QGate är en produkt som kan anpassas efter olika behov genom olika appar. Produkten har även den inbyggd GSM men med ett livstidsabonnemang. Produkten kan både se, höra och känna och med olika appar kan den användas för en rad olika applikationer och dess användningsområde, ja det kan snabbt förändras genom att byta app. Med QGate kan man övervaka hemmet när man är borta, se till att äldre släktingar mår bra eller helt enkelt ha koll på om man slog av kaffebryggaren innan man åkte hemifrån. Produkten sänks även den under juni till priset 1 975 kr, fri frakt även på den. Så länge man kan hålla sig till styrning via app är alltså alla abonnemangskostnader förbetalda, kommunikation med enheten sker via GSM med roaming mellan alla svenska GSM-operatörer.