SATEL radiomodem hemsida relanseras

SATEL radiomodem hemsida relanseras

Sedan 2008 är Induo SATELs generalagent i Sverige. Nu relanserar vi vår sajt om SATELs radiomodem www.satel.nu fylld med information om såväl nya som äldre modeller av radiomodem från Satel.

SATELs radiomodem är trådlösa modem som överför data trådlöst via radio. Radiomodem används i applikationer för kortare och länge avstånd på och under marken, i luften och till sjöss.
SATELLINE radiomodem har tillverkats i mer än 20 år och levererats i hundratusentals exemplar över hela världen. SATELs radiomodem återfinns i applikationer som ställer höga krav på tillgänglighet, radiomodem från SATEL återfinns på Mount Everest, i professionell motorsport, vid kärnkraftverk och på flygplatsers landningsbanor. Vi har en lång erfarenhet av att bygga radionät, stora som små, för korta eller långa avstånd, i alla tänkbara och otänkbara miljöer. Vi vågar påstå att vi har en unik erfarnhet av allt från projektering av radionät till installation, idriftsättning och även eftergarantiåtaganden. En del av våra kunskaper finns samlade på vår hemsida radiomodem.nu, en kunskapsbank för trådlösa modem.