InExchange - En av Sveriges bästa arbetsgivare

InExchange - En av Sveriges bästa arbetsgivare

InExchange är en av landets bästa arbetsgivare. InExchange placerar sig på plats två av medelstora företag när de egna medarbetarna får säga sitt i Universums och Metrojobbs årliga undersökning. Medarbetarna bedömmer sin arbetsgivare utifrån tre faktorer; intern identitet, nöjdhet och lojalitet.

”Det är fantastiskt roligt och väldigt hedrande att få detta utnämnande säger Thordur Erlingsson, vd på InExchange. För oss är det oerhört viktigt att InExchange är en arbetsgivare där alla medarbetare kan känna sig delaktiga i utvecklingen av företaget och alla ska kunna identifiera sig med företagets kultur och värderingar. Givetvis kommer vi att jobba på tills vi blir den bästa. ”

”Aldrig förr har organisationer varit så beroende av att ha rätt medarbetare. Detta ställer höga krav på arbetsgivare, både när det kommer till att attrahera och rekrytera nya talanger men även när det gäller att behålla medarbetare och skapa engagemang. Nöjda och motiverade medarbetare bidrar inte bara till organisationens framgång genom att prestera på topp utan är också viktiga ambassadörer för att rekrytera nya talanger.” säger Petter Nylander, vd på Universum.

Den fullständiga rankingen finns på http://universumglobal.com/se/sveriges-basta-arbetsgivare-2015

InExchange är ett internetföretag som sedan starten 2008 haft målet att automatisera affärsprocesser för alla företag, oavsett storlek eller tekniska förutsättningar. Företaget har cirka 75 anställda och huvudkontor i Skövde. Läs mer på www.inexchange.se