Fem kundavtal till Infab Kommunikation – på tre månader

Infab fokuserar på Vägledande kommunikation, det vill säga idéer och tjänster som gör tillvaron lite enklare för kunder och användare. Byrån har kontor i Malmö, Helsingborg, Kristianstad och Karlskrona.

– Våra lösningar handlar om allt från webb och appar till film och grafiska profiler, säger Jakob Ståhl, vd på Infab.

Exklusivitetsavtal med ny myndighet

Upphandlingsmyndigheten är Sveriges nyaste myndighet. Uppdraget är att vässa och utveckla offentlig upphandling. Som enda kommunikationsbyrå i landet har Infab fått förtroendet att vara leverantör inom grafisk form och produktion.

– Det är en inspirerande uppgift. Vi har lång erfarenhet av samarbete med statliga verk och myndigheter – från Boverket till Socialstyrelsen.

Infab har samarbetat med Landstinget Blekinge i flera år. I somras gjorde landstinget en ny upphandling av reklamtjänster. Än en gång föll valet på Infab.

– Mycket glädjande; inte minst eftersom vi strävar efter långsiktiga relationer.

SL valde Infab

Infab har flera trafikföretag på kundlistan. Bland dessa kan nämnas Blekingetrafiken, Hallandstrafiken, Jönköpings Länstrafik, Skånetrafiken, Trafikverket, Västtrafik och Östgötatrafiken.

– Avtalen med SLL (SL) inom trafikinformation respektive produktionsinriktade designtjänster visar på marknadens förtroende för vår kompetens inom trafikkommunikation.

– Dessutom blev vi tvåa när Region Jönköping valde samarbetspartners inom reklambyråtjänster, säger Jakob Ståhl.

För mer information kontakta Jakob Ståhl, vd, 0765-40 06 09. E-post: jakob.stahl@infab.nu.

• Ny media

• jakob ståhl
  • trafikinformation
  • reklamtjänster
  • vägledande kommunikation
  • kommunikationsbyrå
  • infab kommunikation
  • sll
  • sl
  • upphandlingsmyndigheten

• Skåne

Infab är Sveriges enda kommunikationsbyrå med fokus på Vägledande kommunikation. På kundlistan finns ett hundratal företag och offentliga verksamheter. Byrån har 35 anställda, omsätter 55 miljoner kronor (2015) och finns i Malmö, Helsingborg, Kristianstad och Karlskrona. Ledningssystemet är kvalitets- och miljöcertifierat enligt ISO 9001 och ISO 14001.

Elin Malmhult

Presskontakt VD 0765-400671