Infobric och JM förstärker samarbetet

Pressmeddelande   •   Nov 03, 2011 17:37 CET

JMs arbete bidrar till att skapa väl fungerande samhällen för dagens och morgondagens människor. I det arbetet är säkra och effektiva arbetsplatser med god arbetsmiljö en hörnsten i det dagliga arbetet på JMs byggarbetsplatser.

VD Kenneth Johansson på Infobric säger: ”Det är med stor glädje vi meddelar att Infobric tecknat detta avtal med JM. Som såväl marknads- som innovationsmässigt ledande aktör inom segmentet ser vi vårt samarbete med JM som ytterligare en bekräftelse på att de lösningar Infobric levererar till våra kunder genererar direkt och konkret affärsnytta med ökad effektivitet och säkerhet i fokus”.

Om Infobric

Infobric utvecklar lösningar som gör att arbetet på en byggarbetsplats blir säkrare och effektivare, bl. a via internettjänsten Infobric Ease som förenklar och gör byggprocessen smidigare med realtidsinformation från byggarbetsplatsen. Infobric har 20-talet anställda och huvudkontor i Jönköping. Infobric har verksamhet i Sverige, Norge och Storbritannien. Huvudägare i bolaget är fonden Scope Growth II L.P. och bolagets grundare. För mer information, se www.infobric.se.

Kommentarer (0)