Utbildningar inom livsmedel och alkoholservering

Infosoc Rättsdata kan erbjuda dig intressanta och aktuella utbildningar inom alkoholservering och livsmedel.

​För dig som jobbar som alkoholhandläggare i en kommun kan vi erbjuda de grundläggande teoretiska kunskaperna för ditt arbete i webbutbildningen " Alkoholhandläggare" som leds av Cecilia Wallgren, f.d Alkoholhandläggare och uppskattad föreläsare inom ämnet.

Vi har även tre stycken webbutbildningar inom livsmedelshygien på olika nivåer för dig som hanterar livsmedel eller för dig som inte arbetar direkt med livsmedelsberedning men ändå behöver en inblick och förståelse i livsmedelshygien och de krav som ställs i ett kök. För mer information och pris:

Gå fler och få rabatt:

5-9 utbildningar = 5 % rabatt