Fenzie E-Handeln

Fenzie.se är en ny nätbutik och vi har ett varierat utbud av olika produkter som vi säljer till överkomliga, konkurrenskraftiga priser. Hos oss hittar du ett ständigt växlande utbud inom allt från mobiltelefoner, mobil tillbehör, hörlurar till barnryggsäckar, väskor och leksaker. Faktum är att vi erbjuder så mycket fler produkter i vår E-handel så besök oss gärna för att se alla våra bra produkter. Vårt engagemang för kvalitet kommer alltid förbli oförändrat och

ett av våra mål är att erbjuda varor av bra kvalitet och detta med en utmärkt service så att vi får nöjda kunder som gärna fortsätter att handla hos oss. Konsumenter lyssnar på varandra och då blir det oerhört viktigt att ha ett bra rykte och det innebär att kunden måste bli nöjd med hela shopping upplevelsen och servicenivån. När vi byggde upp vår E-handel tog vi fasta på hur vi själva skulle vilja att en nätbutik fungerar för att få en nätbutik vi själva skulle vilja handla våra produkter regelbundet hos.
Du som kund är oerhört viktig för alla butiker, överallt i världen även om alla företag som säljer varor eller tjänster inte alltid förstår det.
Vi lovar att se till så att du som kund hos Fenzie ska känna dig trygg och säker. Att odla relationen med våra kunder är extremt viktigt på en konkurrensutsatt marknad.

I genomsnitt besöker en konsument tre nätbutiker innan ett köp och då är det naturligtvis viktigt att som E-handlare ha en väldesignad och genomtänkt hemsida som ger ett positivt intryck på konsumenten. Om man har en nätbutik som ger ett amatörmässigt intryck och som är krånglig att använda letar sig den potentiella kunden helt enkelt vidare. Vi på Fenzie strävar bland annat därför ständigt efter att ge dig som kund en härlig shopping upplevelse, både genom så grundläggande saker som att erbjuda produkter av bra kvalitet och det till billigare priser men det är förstås också alltid viktigt att själva hemsidan är upplagd på ett logiskt och enkelt sätt så att det blir lätt att hitta det man letar efter. Att beställa ska vara enkelt, ska gå snabbt och effektivt.

Detaljhandeln från shopping på nätet förutspås växa till 370 miljarder dollar i år och det är en imponerande siffra. Mer än 71 procent av människorna som brukar handla på nätet tycker att det ger en bättre upplevelse än att handla samma produkt i en fysisk butik. Vi svenskar blir allt mer digitala i vårt konsumentbeteende och tjugo procent av försäljningen skedde 2015 via mobilen. Denna andel bör rimligtvis ha ökat till trettiofem procent av den totala E- handelsmarknaden, jämför man med de åtta och en halv procenten som såldes via mobilen 2014 är det en gigantisk ökning. Det är en stor tillväxt som indikerar att det under de närmaste åren kommer gå om försäljningen via datorn helt och hållet. Det är inte så konstigt att fler och fler handlar online. Med bara ett par klick på surfplattan, mobiltelefonen eller datorn kan du vara färdig med din beställning och man kan gå vidare till att göra viktigare saker.

• Hemelektronik