God Jul och Gott nytt år!

God Jul och Gott nytt år!

Nu går vi Inhousare strax på julledighet och då vill vi passa på att tacka våra kunder och konsultkollegor för ett gott samarbete!

Året som gått

Vi började året med att flytta in i våra nyrenoverade lokaler som har blivit både luftigare och modernare. Vi är jättenöjda med resultatet och trivs superbra!

Vi har under året anställt ytterligare och är nu 52 duktiga medarbetare på kontoret, kul!

Under sommaren och hösten har vi även fått hjälp av fem drivna Chalmerister som har varit till stor hjälp då våra orderböcker har varit fulla. Tack för er hjälp och bra jobbat!

I övrigt har vi jobbat hårt ihop med er i intressanta bostads-, bro-, industri-, kontors-, sjukhus-, skol-, tunnel-, miljö- och geoteknikprojekt!

Vi laddar nu batterierna med några dagars avkopplande ledighet inför ett spännande 2018.

Vi önskar er alla en skön och avkopplande helg!

Istället för julklappar skänker vi även i år pengar till Stadsmissionens viktiga arbete!