Vi får förstärkning i sommar

Vi får förstärkning i sommar

I sommar förstärker flera duktiga tjejer och killar Inhouse Tech och det genom både nya och gamla ansikten.

Wilhelm Heiroth är tillbaka hos oss efter ett halvårs resande och kommer att ägna större delen av sommaren ute på Volvo Penta med samordning och koordinering av kontorsinflyttning.

Även Petter Öhman är tillbaka hos oss efter fortsatt studerande. Petter kommer arbeta som biträdande projektledare på Kärraskolan där nu en ny etapp sätter igång. Efter sommaren gör Wilhelm sitt första år och Petter sitt andra år på mastern vid Samhällsbyggnadsteknikprogrammet på Chalmers.

På vår Projektavdelning börjar även Ebba Gipperth och Jon Bohlin.

Ebba kommer att jobba med Östra sjukhuset och senare i sommar även med Volvo Penta. Ebba har precis avslutat sitt tredje år på Väg och Vatten på Lunds tekniska högskola och till hösten ska hon påbörja sin master.

Jon har nu tagit ett sabbats år från studierna efter att precis avklarat sin kandidat på Samhällsbyggnadsteknik på Chalmers. Han kommer att arbeta som biträdande projektledare vid inflyttning av Gamlestads torg där han ska hjälpa till med samordningen mellan bland annat hyresgästen och hyresvärden.

På Infra börjar Simon Nilsson som under sommaren kommer jobba som brokonstruktör. Efter sommaren påbörjar Simon sitt andra år på mastern vid Samhällsbyggnadsteknikprogrammet på Chalmers.

Sist men inte minst har vi Mattias Johansson som kommer att förstärka vår Geoteknikavdelning. Mattias har tagit ett sabbats år från studierna efter att precis avklarat sin kandidat på Samhällsbyggnadsteknik på Chalmers. Han har varit på Inhouse Tech sedan i januari och hjälpt till med dokumentation av markrörelser på Kv Platinan. Nu till sommaren kommer han vara här heltid och arbeta med diverse inom geoteknik.

Vi hälsar er varmt välkomna!