Cinteros - Årets Microsoft Dynamics CRM-partner 2009/2010

Cinteros har som ledande partner i Sverige tilldelats utmärkelsen Årets Dynamics CRM partner 2009/2010.

Motiveringen lyder: "Genom utökat säljfokus och flera mycket intressanta branschlösningar har Cinteros lyckats växa CRM affären på ett lysande sätt och vunnit affärer i branscher och segment som kommer ha en viktig betydelse för Microsoft Dynamics CRM fortsatta tillväxt."

”Cinteros har visat ett långsiktigt engagemang, lojalitet och en ständig kompetensutveckling samt har en tydlig strategi att fortsätta att växa försäljningen baserat på Microsoft Dynamics CRM. Vår framgång bygger på kompetenta partners och Cinteros är ett ypperligt bevis på att kunskapen om kundens affär är väldigt central för att lyckas” Nicolas Ehrling, Affärsområdeschef Microsoft Dynamics

”Den här utmärkelsen betyder mycket för oss som företag och är en härlig bekräftelse på att vi ligger rätt med våra produkter och lösningar. Dessutom får jag ofta beröm för våra medarbetares engagemang och förmåga att lyssna och förstå kundernas behov”  VD Robert Erlandsson, Cinteros AB

”Cinteros  fokus ligger på verksamhetslösningar baserade på Microsoft Dynamics CRM. Våra konsulters branschkompetens i kombination med bred och djup kunskap om Microsoft Dynamics CRM som en utvecklingsplattform för verksamhetsstöd har visat sig vara ett vinnande koncept” fortsätter Robert Erlandsson.

För mer information kontakta:

Robert Erlandsson, VD Cinteros AB, 070-494 09 83, robert.erlandsson@cinteros.se

Michael Amrén, Marknads- och försäljningschef Cinteros AB, 070-757 85 81, mikael.amren@cinteros.se

Cinteros skapar konkreta resultat genom att kombinera gedigen erfarenhet av verksamhetsutveckling och affärssystem med nytänkande och affärsmässighet. Vi förbättrar och effektiviserar våra kunders verksamhetsprocesser och stödsystem. Genom att basera våra lösningar på Microsoft Dynamics CRM kan kunderna arbeta effektivare och mer kundfokuserat. Cinteros är en av Europas ledande partners med fokus på Microsoft Dynamics CRM med ett antal konkurrenskraftiga branschlösningar.