Cinteros hjälper Riksbyggen att sätta kunder och affärer i fokus

Cinteros implementerar, i samarbete med UNIT4 Agresso, Microsoft Dynamics CRM för fastighetsbolag.

UNIT4 Agresso levererar med Cinteros som samarbetspartner en långsiktig lösning för Riksbyggen som är en av de största fastighetsförvaltarna i Sverige med kunder som bostadsrättsföreningar samt kommersiella och offentliga fastighetsägare. Cinteros står för en central del av lösningen som baseras på Microsoft Dynamics CRM.

– Vi är oerhört glada och stolta att tillsammans med UNIT4 Agresso långsiktigt få bidra till att modernisera Riksbyggens verksamhet samt sätta kunderna och affärerna i fokus, säger Robert Erlandsson, VD på Cinteros.

Cinteros har med sin branschlösning för fastighetsbolag i Microsoft Dynamics CRM visat på en komplett och effektiv lösning. Dessa funktioner är viktiga för att stödja visionen om ”Ett Riksbyggen” samt bidra till Riksbyggens konkurrenskraft, tillväxt och förmåga att snabbt utveckla nya affärer samt anpassa verksamheten till nya affärsbehov.

Cinteros erbjuder tillsammans med UNIT4 Agresso en konkurrenskraftig paketering för fastighetsbolag. Driftstart för den nya lösningen är oktober 2015.