Cinteros kvalificerar sig som Microsoft Cloud Accelerate Partner!

Pressmeddelande   •   Mar 07, 2012 09:55 CET

Cinteros satsning på kundlösningar i molnet har fått ett fantastiskt mottagande på marknaden. Det finns ett tydligt marknadsintresse att kombinera Microsoft Dynamics CRM online med övriga tjänster i molnet som Office 365, Azure och Lync.

Cinteros har sedan ett drygt år tillbaka byggt upp en väl utvecklad kundbas av molnanvändare i CRM online och god erfarenhet av att rekordsnabbt starta upp nya kunder i molnet men även uppgradera befintliga CRM-kunder med installerad programvara.

Som första Dynamicspartner i Sverige tar Cinteros nu ytterligare ett viktigt steg genom att utnämnas till Microsoft Cloud Accelerate Partner – ett kvitto på Cinteros höga kompetens på Microsofts molnetlösningar.

Cinteros har Cloud Power!

För mer information kontakta:

Robert Erlandsson, VD Cinteros
Tel. 070-494 09 83, robert.erlandsson@cinteros.se

Cinteros skapar konkreta resultat genom att kombinera gedigen erfarenhet av verksamhetsutveckling och affärssystem med nytänkande och affärsmässighet. Cinteros förbättrar och effektiviserar våra kunders verksamhetsprocesser och stödsystem. Genom att basera våra lösningar på Microsoft Dynamics CRM kan kunderna arbeta effektivare och mer kundfokuserat. Cinteros är medlem i Microsofts President Club och utsedd till Årets Microsoft Dynamics CRM Partner i Sverige två år i rad, 2010 och 2011.

Kommentarer (0)

Kommentera