Cinteros lanserar ny modul till Medlemsföretag i Microsoft Dynamics CRM

Cinteros Medlemshantering är ett nytt, effektivt och modernt systemstöd för organisationer med krav på professionell medlemshantering. Helt baserad på standardplattformen Microsoft Dynamics CRM. Exempel på våra kunder är Svenskt Näringsliv och dess medlemsorganisationer samt förbund inom LO, TCO och SACO.

Cinteros har sedan flera år ett nära samarbete med både medlems- och intresseorganisationer och arbetsgivare- och arbetstagarförbund. Med denna erfarenhet som grund har Cinteros utvecklat medlemshanteringen utifrån ett omfattande strukturkapital. Detta innefattar bland annat verksamhetsförståelse, kravfångstarbete, införandemetoder samt affärsprocesser och funktionalitet vilka tillsammans effektiviserar och kvalitetssäkrar införandet av det nya systemstödet.

- Vi ser en kraftigt ökad efterfrågan från medlemsföretagen att hantera sina medlemmar på ett effektivt och strukturerat sätt – dessutom till en låg förvaltningskostnad. Vi har med de främsta konsulterna inom Dynamics CRM tagit fram en kompetent och kostnadseffektiv verksamhetslösning som kan hantera värvning, medlem, avtal, uppdrag, ärenden, utbildning, fakturering, reskontra och mycket mer, säger Robert Erlandsson, VD Cinteros.

• cinteros
  • medlemssystem

Cinteros skapar konkreta resultat genom att kombinera gedigen erfarenhet av verksamhetsutveckling och affärssystem med nytänkande och affärsmässighet. Cinteros förbättrar och effektiviserar våra kunders verksamhetsprocesser och stödsystem. Genom att basera våra lösningar på Microsoft Dynamics CRM kan kunderna arbeta effektivare och mer kundfokuserat. Cinteros är medlem i Microsofts President Club och utsedd till Årets Microsoft Dynamics CRM Partner i Sverige de senaste tre åren.