Strategiskt mål uppnått, Cinteros Search 10.1 lyckosamt certifierad av Microsoft Dynamics CRM 4.0

Cinteros har som ledande Microsoft Dynamics partner, med stor framgång certifierat produkten Search 10.1. Certifieringen är ett kvitto på Cinteros förmåga att leverera branschanpassade lösningar med hög kvalitet.

Cinteros Search, som redan tidigare håller en mycket hög utvecklingsstandard, har nu genom utmärkta kundreferenser blivit fullvärdigt certifierad. Denna utmärkelse innebär att Cinteros med Search 10.1, har erhållit den högsta produktstatusen hos Microsoft.

”Certifieringen följer Cinteros strategi att erbjuda kunder och partners konkurrenskraftiga och certifierade branschlösningar”, säger Robert Erlandsson, VD Cinteros AB.

Cinteros Search gör att du enkelt och interaktivt kan söka bland strukturerad data i Microsoft Dynamics CRM och ostrukturerad data i t.ex. Share Point. Sökresultatet visas direkt på skärmen när du gör ditt urval, vilket effektiviserar och förenklar sökningen markant, det är möjligt att direkt i sökningen skicka t.ex. marknadsmail eller andra utskick. Genom att använda fördefinierade sökmallar förenklas användningen vilket gör att urvalsfunktionerna verkligen blir tillgängliga för alla användare av Microsoft Dynamics CRM.

Cinteros  är den enda större Microsoft-partnern i Sverige som erbjuder certifierade lösningar för Microsoft Dynamics CRM. I kombination med att Cinteros har flest certifierade Microsoft Dynamics CRM-konsulter och en djup verksamhetskompetens kan vi erbjuda trygga leveranser inom givna tids- och kostnadsramar.

• microsoft
  • xrm
  • årets microsoft dynamics crm partner

Cinteros skapar konkreta resultat genom att kombinera gedigen erfarenhet av verksamhetsutveckling och affärssystem med nytänkande och affärsmässighet. Vi förbättrar och effektiviserar våra kunders verksamhetsprocesser och stödsystem. Genom att basera våra lösningar på Microsoft Dynamics CRM kan kunderna arbeta effektivare och mer kundfokuserat. Cinteros är en av Europas ledande partners med fokus på Microsoft Dynamics CRM med ett antal konkurrenskraftiga branschlösningar.