Utökad funktionalitet i Inobiz integrationserver

Nya IS 4.7 är nu nerladdningsbar för våra kunder. Den nya versionen av Inobiz Integration Server har blivit ännu snabbare och fått ytterligare funktioner. Detta innebär bland annat att rapportering av fel och andra händelser kan styras mer kraftfullt och sofistikerat, att arkivering görs på ett snabbare och mer resurssnålt sätt och att övervakningsverktyget har blivit ännu bättre.

Den nya versionen Inobiz IS 4.7 innebär bland annat att:

• rapportering av fel och andra händelser kan styras på ett kraftfullt och sofistikerat sätt
  • övervakningsprogrammet Transaction Monitor har utökats med ett antal funktioner för visning och sökning av transaktioner och logdata samt styrning av Integration Server
  • arkivering av transaktioner och logdata görs på ett snabbare och mer resurssnålare sätt
  •  användargränsnittet för adminstrations-verktyget har förenklats och förbättrats
  • routing av meddelanden och transaktioner kan göras med komplexa logiska uttryck
  • Integration Server har blivit ännu snabbare - optimeringar i serverkärnan och RT har vid tester visat på en hastighet upp till 200 transaktionsfiler per sekund

• Datorer, datateknik, programvaror

• e-handelslösning
  • integrationslösningar
  • elektronisk handel
  • e-fakturering
  • e-faktura
  • e-fakturor
  • b2b
  • eai
  • edi
  • integrationsserver
  • webservices
  • filkonvertering
  • formatkonvertering
  • mappning
  • mapping
  • integration

Inobiz är ett av Europas ledande företag inom elektronisk integration. Vi erbjuder produkter som är kostnadseffektiva, användarvänliga och begripliga.

Elektronisk integration innebär att information konverteras från ett format till ett annat och transporteras mellan olika system. Med Inobiz produkter kan ditt företag snabbt och effektivt kommunicera - skicka filer i olika format mellan avdelningar inom organisationen, till och från kunder och leverantörer och enkelt hämta eller lämna information över internet.

Ulf Kjellberg