Släpp in naturen i ditt badrum med nya kollektionen Strandkant

Släpp in naturen i ditt badrum med nya kollektionen Strandkant

Motiven heter: Kaveldun, Vass och Björk.

Det är med stolthet INR i samband med katalogen 2012 presenterar tre exklusiva duschglas med svenska naturmotiv, fotograferade av Mikael Strinnhed. Med motivglasen adderar du värme och ett välkomnande lugn till detta viktiga rum.

Tack vare en ny teknik kan vi nu trycka foton på härdade duschglas som lever upp till våra tuffa kvalitetskrav med 15 års garanti. Serien hämtar sin inspiration från svensk natur och är fotograferad av Mikael Strinnhed. Visst är det lockande att föreställa sig att du bor på en strandtomt med utsikt från ditt eget spa där du kan höra vågskvalpet och sjöfåglarna strax utanför?

I snart tjugo år har INR levererat eleganta och unika duschlösningar till hotell, spa och friskvårdsavdelningar i hela Norden. Steget till att skapa privata badrum var inte långt. De senaste tio åren har också privatpersoner kunnat ta del av våra produkter genom utvalda återförsäljare. Vår vision är att du skall kunna få ditt badrum precis som du vill ha det. För, som vi brukar säga: Människor är olika. Varför är inte duschar det?

Motiven går att få på modellerna LINC Panther enkeldörr (rek konsumentpris: 11 990:-) och ARC Victoria enkeldörr (rek konsumentpris: 13 790:-). Båda modellerna har 15 års garanti och tillverkas efter måtten på din nisch med 20 arbetsdagars leveranstid.

Se kollektionen på http://www.inr.se/kollektion-strandkant

Hitta din närmaste återförsäljare på http://www.inr.se/badrumsbutiker