Vi fortsätter hålla rent hos SEB på uppdrag av Coor

Genom ett nytt och utökat avtal mellan Servicecompagniet och Coor Service Management från 20120101 fortsätter vi hålla rent hos SEB.

Det nya avtalet omfattar SEB´s mainsites (stora kontorslokaler) i Rissne, Sergels Torg, Södermalm, Göteborg samt ca 100 retails (bankkontor) på många orter i landet.

- Det är ytterligare ett bevis på att Inspira och de andra delägarna inom Servicecompagniet har skapat ett mycket konkurrenskraftigt och kvalitativt erbjudande gällande nationella städuppdrag. Vi ska fortsätta utveckla lösningen och stärka vår samverkan med Coor i denna affär säger Joakim Markovits, vd på Inspira och avtalsansvarig för detta uppdrag.

Läs mer omServiceCompagniet på vår hemsida: www.servicecompagniet.se

ServiceCompagniet startade år 2000 för att kunna erbjuda samordnade lösningar för lokalvård åt företag med lokaler på flera orter i landet. Företaget ägs av Sesab Service, Skaraborgs städ, Västmanlands Städ- och Flyttjänst, Inspira och Norrlands Miljövård. Alla delägarföretag är ISO-certifierade för kvalitet och miljö samt auktoriserade serviceentreprenörer via Almega. Delägarbolagen sysselsätter ca 2500 medarbetare och har en sammanlagd omsättning på ca 800mkr.