Inspira levererar arbetsplatsservice till Colly Company

Med start den 16 april 2018 har Inspira fått äran att stärka upplevelsen på Colly Company huvudkontor i Kista.

- Vi är mycket glada över det förtroende som Colly Company visar oss och vi ser fram emot ett långt och givande samarbete. Det är ett spännande uppdrag där vi ska bidra till att skapa fräscha och välkomnande lokaler på kontoret i Kista, där både besökare och anställda ska trivas, berättar Per Karlsson Operativ chef på Inspira.

- Vi valde Inspira för att de arbetar med hållbarhet samt att kan erbjuda fler tjänster förutom städning till vårt kontor såsom, kaffe, kontorsmaterial och bemanningstjänster, säger Per-Erik Andersson Ekonomichef på Colly Company.

Colly Company AB marknadsför tekniskt kvalificerade komponenter och funktionslösningar till industrin i Norden inom valda nischer.