Inspira nominerade i Security Awards!

Pressmeddelande   •   Aug 22, 2012 10:59 CEST

Tidningen Skydd & Säkerhet vill med utmärkelserna i tolv kategorier lyfta fram de goda exempel och det stora engagemang som finns i säkerhetsbranschen. Deras målsättning är sätta strålkastarljuset på de företag, lösningar och personer som på olika sätt bidrar till utveckling.

Sedan januari har nomineringar kunnat göras på deras hemsida. I februari började deras kompetenta jurygrupper sitt hårda arbete och idag den 22 augusti avslöjades de nominerade i varje kategori.

Inspira Bevakning är tillsammans med två andra bevakningsföretag nominerade i kategorin Årets bevakningsföretag.

2012 är det tredje gången Security Awards delas ut och det sker på SKYDD på Stockholmsmässan den 20 september.

Läs mer på www.securityawards.se

Om Inspira: Med konceptet Rent och Tryggt® erbjuder vi samordnade eller separata servicetjänster inom städning, bevakning, arbetsplats- och fastighetsservice. Vi arbetar i huvudsak i tre områden. Arbetsplatser, handelsplatser och publika platser. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter ca 225 miljoner kronor och sysselsätter 700 medarbetare.

Kommentarer (0)