Inspira städar Campus Roslagen

Från och med den 1 september städar Inspira Campus Roslagen i Norrtälje. Uppdraget omfattar regelmässig städning av allmänna ytor såsom trapphus och entréer. I uppdraget ingår också flyttstädning och fönsterputs av lägenheter.

Campus Roslagen är ett visionärt utbildnings- och företagsområde, inspirerat av den amerikanska campusmodellen. Det innebär bland annat ett nära samarbete mellan näringslivet, studenterna och utbildarna.

På Campus Roslagen finns idag några av Sveriges intressantaste utbildningar – och en unik mix av högre studier, företagande och studentbostadsgaranti. Ca 400 studenter bor på Campus Roslagen – med nära promenadavstånd till alla utbildningslokaler, bibliotek, kårhus, restauranger, gym och sporthall.

Campus Roslagen är en del av skärgårdsstaden Norrtälje. Mellan Stockholm City och Campus Roslagen tar du dig på ca 45 minuter via motorvägen/E18 eller med SL-buss på ca 60 minuter från Tekniska högskolan.

Läs mer på www.campusroslagen.se

• campus roslagen