Inspira Supporting Young Athletes!

Inspira erbjuder rena och trygga arbetsplatser, handelsplatser och publika platser genom städ- och bevakningstjänster till andra företag. Därför känns det naturligt att stödja verksamheter som bidrar till en ren miljö, en trygg stad och ett hälsosammare liv. För Inspira är det självklart att bidra på de sätt vi kan till goda ändamål. Genom Inspira Supporting Young Athletes har vi valt att stödja ungdomsidrotten i flera Stockholmskommuner där vi skänker funktionella och fräscha träningskläder till utvalda idrottslag.

Nu sponsrar Inspira AIK P-00 Ungdomsakademi genom Inspira Supporting Young Athletes. Alla spelare i laget har fått varsitt träningskit med en t-shirt i funktionsmaterial, en ryggsäck och en mössa.

-  AIK P-00 Ungdomsakademi är glada och tacksamma för att ha fått in Inspira som sponsor för laget. De kläder och utrustning som laget fått är ett fint tillskott till killarna när de tränar och vid resor. Det kostar mycket tid och pengar att driva ett fotbollslag och det stöd vi får från sponsorer är ovärderligt för oss. Vi tackar Inspira för deras support och ser fram emot fortsatt fint samarbete! Säger lagledningen i AIK P-00A

Läs mer om AIK P-00 Ungdomsakademi

• aik
  • aik ungdomsakademi
  • aik p-00 ungdomsakademi
  • ungdomsidrott
  • inspira
  • fotboll

Om Inspira: Med konceptet Rent och Tryggt® erbjuder vi samordnade eller separata servicetjänster inom städning, bevakning, arbetsplats- och fastighetsservice. Vi arbetar i huvudsak i tre områden. Arbetsplatser, handelsplatser och publika platser. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter ca 225 miljoner kronor och sysselsätter 700 medarbetare.