Inspira tillsätter en Regionchef i Östergötland

Vi välkomnar Lotta Kemi till Inspira. Lotta är ny Regionchef för regionen Östergötland, Närke och Södermanland. Lotta har en bred kompetens och många års erfarenhet som chef inom arbetsplatsservice. Hon kommer närmast från Samhall som Affärschef i Östergötland.

– Vi är oerhört glada att Lotta börjar hos oss som Regionchef, då hon har stor erfarenhet av att såväl motivera och engagera medarbetare som att säkra långa kundrelationer. Lotta ska aktivt arbeta med att stärka vår identitet i Norrköping och Linköping och på så sätt bidra till att vi utökar vår marknadsandel de närmsta åren, säger Björn Jönsson Operativ Chef på Inspira.

– Jag ser fram emot att lära känna bolaget, kunder, alla kollegor och att få bidra till Inspiras fortsatta utveckling och tillväxt. Tillsammans kommer vi stärka vår position i regionen, säger Lotta Kemi Regionchef på Inspira.

Lotta Kemi började på Inspira den 25 september 2017.