Inspiras Amanuel nominerad i Clean Bright Awards!

Jurygruppen i kategorin Årets Vardagshjälte har nominerat Amanuel Kidanemariam på Inspira.

Amanuel Kidanemariam är anställd som lokalvårdare hos Inspira. Han rapporteras vara väldigt omtyckt av både kollegor och kunder och är alltid på gott humör, vilket smittar av sig. Frågar man Amanuel hur leveransen ska vara säger han aldrig ”bra”, han säger att den ska vara ”perfekt”.
Inspira är – som företag - hälsodiplomerade av Korpen och Amanuel har även jobbat engagerat i det sammanhanget – i rollen som hälsoinspiratör. Amanuel kommer ofta med förbättringsförslag och gör alltid det lilla extra i möten med kunder och medarbetare.”

CLEAN Bright Awards är branschpriset som lyfter fram förebilder och framtidslöften inom den svenska städ- och servicebranschen. 2012 års upplaga av tävlingen avgörs vid en festlighet på CLEAN onsdag 24 oktober kl 15.00. Totalt 18 finalkandidater i sex olika priskategorier har utsetts av juryn.

Läs mer om SERVICE & SUPPLY 2012 på http://serviceandsupply.se/

Läs mer om CLEAN Bright Awards på www.cleanbrightawards.se