Länsförsäkringar Uppsala väljer Inspira

Från och med 1 december levererar Inspira lokalvård till Länsförsäkringars kontor i Uppsala, Enköping, Östhammar och Tierp. En viktig parameter vid valet av städleverantör var att Inspira kunde tillmötesgå Länsförsäkringars önskemål och behov till respektive kontor.

- Det är mycket glädjande att vår förståelse, kompetens och färdighet utmynnar i detta förtroende från Länsförsäkringar. Vi är stolta över att kunna uppfylla kundens högt ställda krav och glada över vårt samarbete, säger Ari Järvenpää säljansvarig på Inspira.

- Våra framgångar på marknaden i Uppland fortsätter och vi välkomnar ytterligare ett välrenommerat kundföretag till oss, avslutar Ari Järvenpää.