LloydsApotek väljer ServiceCompagniet för all städning

Pressmeddelande   •   Jan 26, 2018 11:18 CET

Med start 1 december 2017 tog ServiceCompagniet över ansvaret för all städning på LloydsApotek i Sverige. Uppdragen är geografiskt spridda från Lycksele i norr till Malmö i Söder och kommer att engagera samtliga våra utförarbolag.

- En viktig parameter för valet av leverantör var den geografiska spridningen och starka lokala närvaron som ServiceCompagniet kunde presentera, vilket i kombination med den centrala samordningen blev avgörande säger Alexandra Benvenuti, säljansvarig på ServiceCompagniet.

ServiceCompagniet Svenska AB ägs av Inspira AB, Skaraborgs Städ AB, Sesab Service AB och Norrlands Miljövård AB.

Kommentarer (0)