Möt Inspira på SKYDD 2012!

Den 18-21 september 2012 är det dags för norra Europas största mötesplats för säkerhetsbranschen – SKYDD 2012. Mässan arrangeras vartannat år på Stockholmsmässan. Öppettiderna är tisdag-torsdag 9-17 och fredag 9-15.

Vår monter heter A09:48 och ligger i närheten av Bevakningstorget.

Under våren har vi börjat utbilda all vår bevakningspersonal i Aktiv Service. I publika miljöer handlar bevakningen om så mycket mer än bara att hålla ordning, vi vill också finnas där genom ett tydligt värdskap.

Varje dag mellan 10-17 kan du besöka vår monter och höra på, och ställa frågor till, våra medarbetare när de berättar om sitt arbete med Aktiv Service i vardagen.

Torsdagen den 20 sep kl 14-17 är Thord Nossborn, VD för Affärskraft som har tagit fram utbildningen Aktiv Service, på plats vi vår monter för att svara på frågor om utbildningen.

Vi har valt att fokusera på vårt arbete med service och värdskap på våra uppdrag.

Hur rekryterar vi rätt personal till rätt plats? Kika på vårt rekryteringstest där vi har tagit fram en profil utifrån några av våra anställda som vi tycker uppfyller våra krav på service och bemötande väldigt väl.

Vi otroligt stolta och glada över att vara en av tre nominerade till Årets Bevakningsföretag i Security Awards!

Vinnaren presenteras torsdagen den 20 september kl 13.00 på mässan.

Läs mer på: www.securityawards.se

Vi gillar att engagera oss och tycker att idrott och hälsa är väldigt viktigt för våra ungdomar. Vi sponsrar ungdomslag från olika delar av Stockholm med b.la. träningskläder. Kom förbi på en flaska vatten och hör oss berätta mer om Inspira Supporting Young Athletes.

Bevakningstorget anordnas av BYA – Bevakningsbranschens Yrkes- och Arbetsmiljönämnd, och där finns vi också på plats med en monter. Bevakningstorget erbjuder spännande föreläsningar hela dagen, presenterade av Leif GW Persson.

Det vore väldigt trevligt om du ville komma förbi oss på mässan, hör gärna av dig till mig så skickar jag en biljett.

Eller registrera dig här för fritt inträde: http://invitepeople.com/events/b319b432ad0ba76a0bfa65e0e099a324f78ea88f

Välkommen!

Jenny Nordmyr, Marknad

070-109 43 07, jenny.nordmyr@inspira.se

Läs mer om mässan på www.skydd.net

• bevakning
  • inspira
  • security awards
  • skydd 2012
  • stockholmsmässan
  • säkerhet
  • bya

Om Inspira: Med konceptet Rent och Tryggt® erbjuder vi samordnade eller separata servicetjänster inom städning, bevakning, arbetsplats- och fastighetsservice. Vi arbetar i huvudsak i tre områden. Arbetsplatser, handelsplatser och publika platser. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter ca 225 miljoner kronor och sysselsätter 700 medarbetare.