Skogshem & Wijk väljer Inspira Bevakning

Skogshem & Wijk finns på Lidingö och är en konferensanläggning med rum för 2-400 personer, lounger med skärgårdsutsikt och 195 bekväma hotellrum med 227 bäddar. Inom knappt tio minuters gångavstånd finns det tillgång till ytterligare 170 rum. Allt inramat av en vidsträckt naturtomt 20 minuter från Stockholms innerstad. Ett prisbelönt kök, fullt utrustat gym och en personlig omtanke från första kontakt lyfter vistelsen ytterligare.

Inspira bemannar sedan början av oktober Skogshem & Wijks reception nattetid med väktare.

-       Skogshem & Wijk valde oss framför allt för vår gemensamma syn på service och bemötande i publika miljöer samt att vi har en stark lokal förankring. Säger Joel Borell, säljansvarig Inspira.

• lidingö
  • Inspira Bevakning