Sollentuna Centrum väljer Inspira

Sedan den första juni är det Inspira som ansvarar för städuppdraget i Sollentuna Centrum.

Sollentuna Centrum tillhör en av Stockholms modernaste centrum. Centrumet genomgick en stor ansiktslyftning och återinvigdes 2010. Man har fokuserat på att skapa ett centrum som inriktar sig på design och mode i en unik shoppingmiljö. Det har lagts omsorg på att välja material av högsta klass för att skapa en inspirerande och trevlig miljö.

Sollentuna centrum ägs av Steen och Ström Sverige. Inom koncernen Steen och Ström drivs det idag 42 köpcentrum i norden.  I den upphandling som nu genomförts gällande städningen av Sollentuna Centrum fick Inspira förtroendet.

-  Vi på Inspira ser oss som en viktig del i relationen mellan ägarna och slutkunderna. Vårt arbete och beteende ska bidra till ett fräscht och trevligt centrum dit kunderna gärna återkommer. Säger Charlotte Klärre, Säljansvarig Inspira

• Charlotte Klärre
  • inspira