Svenska Designpriset 2012 – Rösta på Inspira – Rent och Tryggt

Underbart! Inspiras design- och kommunikationsbyrå Malin & Co är nominerad i kategorin Redaktionell print/kundtidning för städ- och bevakningsföretaget Inspira.

”Rent och Tryggt” är en kundtidning som vänder sig till befintliga och potentiella uppdragsgivare till städ- och bevakningsföretaget Inspira. Malin Jureit / Malin & Co har varit ansvarig projektledare, AD och designer. Copywriter Fredrik Hultin har skrivit texterna och fotografen Andreas Lübeck har tagit bilderna.

För nominerade bidrag i Redaktionellt och Information startar omröstningen måndagen den 10 september och pågår till söndagen den 17 september. Gå in på Svenska designpriset och rösta på oss!

Så här gör du för att rösta på vårt bidrag:

1. Klicka på den här länken: http://www.designpriset.se/rostning.php
2. Scrolla vidare ner till ner till 1Ad: Redaktionell Print - Kundtidning – och klicka i ”Rösta här” på tävlingsbidraget ”Inspira – Rent och Tryggt”.
3. Fortsätt Fyll sedan i din mailadress längre ner på sidan och konfirmera din röst i mailet du får.

Stort tack för din röst!

Tävlingen arrangeras av Batteri Kommunikation AB. Vinnarna får Guldmedaljen och diplomet Svenska Designpriset Guld – samt möjlighet att använda Svenska Designprisets symbol i sin marknadsföring. De vinnande bidragen publiceras på www.designpriset.se samt visas på vinnarutställningar i Stockholm, Göteborg och Malmö. Batteri Kommunikation AB delar även ut tjugo Silverdiplom av Svenska Designpriset.