Instoremedia hänger med Ben & Jerry´s på sommarturné

Glassföretaget Ben & Jerry's har påbörjat sin sommarturné. Planen är att åka till de största sommarfestivalerna i Sverige och sälja Ben & Jerry's glass till besökarna.Alla intäkter kommer att gå till välgörande ändamål.Just nu befinner sig bilen, med släpvagnen fylld av olika glassmaker, i Borlänge på Peace & love. Nästa anhalt blir Sundsvall och sedan Hultsfred.

Med i glassläpet finns en 32" LCD-skärm från Instoremedia. Skärmen kommer att vara med under hela turnén ochbl.a.visa Ben & Jerry's senaste reklamfilm. Ben & Jerry's arrangerar sommarturnén tillsammans med bsp marketing med syftet att synas ochsprida sina budskapdär målgruppen befinner sig under sommaren.

- Skärmen gör det inte bara möjligt för oss att underhålla våra kunder, det är också ett mycket effektivt sätt att få ut information om allt vårt varumärke står för." säger Anna Barrner som är Nordisk produktchef för B&J's på Unilever.

Instoremedia AB

Kungsholmstorg 16

Webb: www.insm.se

Telefon: +468518 00860

Instoremedia AB är en prisbelönad* leverantör av helhetslösningar för digital signage. Företaget grundades 2004 och har som koncept att hantera och distribuera digital media för marknadsföring och informationsvisning i bl. a butiker, restauranger, köpcentrum, mässor och inom företag. Några av företagets kunder är bl.a. Telenor, Telia, Hemmakväll, Yamaha, Copiax och Stockholmsmässan.

*Microsoft .Net Awards 2006, Deloitte "Rising star", NEC "Best solution of the year".

• lcd-skärmar
  • samarbete
  • skyltar
  • skärmar