Signage Nordic AB och Instoremedia AB blir partners

Signage Nordic AB är en av de ledande aktörerna inom digital signage vilket gör dem till en intressant, ny samarbetspartner för Instoremedia AB.

Det egenutvecklade konceptet SIGNAGE 360 är ett uppskattat arbetssätt och kvalitetssystem grundat på att ge kunden en förstudie med fokus på helheten inom digital signage. Deras filosofi är att utifrån kundens behov föreslå och implementera produkter.

Signage är ett oberoende digital signageföretag där de agerar allt från konsult, projektledare, installatöroch support. Samarbetet med Instoremedia innebär att Signage använder Instoremedias mjukvara i sitt koncept. "Vi tycker det här samarbetet är spännande och vi är glada över att Signage valt oss som leverantör" säger Erik Andersson, VD på Instoremedia AB.

Instoremedias prisbelönade* och stabila mjukvara tillsammans med Signage expertis inom planering och utrullningar resulterar i ett partnersamarbete som ger kunderna maximal kompetens inom digital signage.

"Samarbetet med Instoremedia innebär att vi breddar vår produktportfolio med deras vältestade mjukvara. Vi har en bred kompetens med lång erfarenhet av olika mjukvaror på marknaden och Instoremedias stabila programvara är en av de absolut bästa och mest flexibla", avslutar Michael Klingstedt, VD på Signage Nordic AB.

För mer information om digital signage och våra lösningar, vänligen kontakta:

InStoreMedia AB

Kungsholmstorg 16

Kontakt: Mikael Ekstrand, försäljningschef

E-post: info@insm.se

Webb: www.insm.se

Telefon: +468518 00862

Signage Nordic AB

Finnbodavägen 2

SE-131 30 Nacka

Kontakt: Michael Klingstedt, VD

E-post: michael.klingstedt@signage.se

Webb: www.signage.se

Telefon: +468410 66 510

Instoremedia är en leverantör av helhetslösningar för digital signage. Företaget grundades 2004 och har som koncept att hantera och distribuera digital media för marknadsföring och informationsvisning i bl. a butiker, restauranger, köpcentrum och inom företag.

*Microsoft ".Net Awards 2006", NEC"Best solution of the year"2008

• partners
  • digital signage
  • digital skyltning