Lätthanterlig datalogger med galvanisk åtskillnad

Pressmeddelande   •   Dec 04, 2013 14:51 CET

Nu finns PC-loggern med galvanisktisolerade ingångar. Den galvaniska åtskillnaden kan antingen monteras internt i dataloggern eller externt i en Peliväska tillsammans med mätinstrumentet.

Intab Interface-Teknik AB:s PC-logger komponeras ihop efter behov. PC-logger är omtyckt av användarna för sin enkelhet som samtidigt möjliggör avancerade mätningar. Loggern kan ha upp till 30 kanaler med tillval som mätområdesval, pulsräknarfunktion och digitala in- och utgångar. Alternativ med snabbanslutningspanel finns för enklare inkoppling. Den senaste nyheten är galvaniskt skilda ingångar.

- Vi har fått många förfrågningar om galvanisk åtskillnad från våra användare. Vi ser därför fram emot att kunna erbjuda detta, säger Intabs VD Sanna Arnfjorden.

PC-loggern är Intabs egna produkt - som tillsammans med mjukvaran EasyView används för analyser inom bland annat industri och tillverkning.

Intab Interface-Teknik har ett brett utbud av dataloggers och fjärrmätare för många mätområden. Professionella lösningar skräddarsys för att passa varje enskild användare.

Kommentarer (0)