Customer Intelligence för Microsoft Dynamics CRM

Nyhet   •   Jan 08, 2016 13:41 CET

Nu kan användare av Microsoft Dynamics CRM skapa skräddarsydd kund­ och marknadsbevakning och bli mer agila, få fler affärer samt minska “infomation overload”.

Sälj­ och marknadsorganisationer har behov av att renodla omvärldsbevakningen så att den fokuserar på kundrelationen och sprids till dem som arbetar med respektive konto.

Med Intelliwell Informant ­ en integrerad Customer Intelligence tjänst ­ får medarbetarna automatiskt skräddarsydd omvärldsbevakning direkt till respektive kund i Microsoft Dynamics CRM. Det skapar fokus och proaktivitet samt kraftigt minskat informationsöverskott.

Källor och urval anpassas till varje enskild kund, vilket gör att inga affärssignaler missas, att kunddialogen bättre anpassas till kunden. Delnings­ och kommentarfunktionerna (Yammer) underlättar samarbetet mellan kollegor och skapar ett agilt servicekoncept, som är både kostnadseffektivt kvalitetshöjande.

Intelliwell Informant är integrerat i Microsoft Dynamics CRM

Kommentarer (0)