Världens första betalterminal med en integrerad Androidenhet lanseras

Interpay lanserar den första betalterminalen med en integrerad Androidenhet, vilket gör att användaren kan installera alla Android appar och webbaserade funktioner

Vår eleganta designade betalterminalen är den mest markanta effektiviseringen av affärsprocessen i kassa- och betalhanteringen inom handel/restaurang/public service/transport sedan POS kassan infördes. Det finns inga begränsningar hur användaren kan utnyttja betalterminalen eftersom hela kassan och affärssystemet i praktiken kan flyttas ut i betalterminalen.

Inom restaurangbranschen, detaljhandel, gods och persontransport kan man installera ett lager och logistiksystem på betalterminalen att ha koll på lagret och eller uppdatera sig mot distributionscentraler.

Vår Android integrerade betalterminal har en stor högupplöst skärm och en supersnabb termisk skrivare som är gömd under skärmen för att underlätta skärmanvändning. Detta passar utmärkt för företagen inom frisör, hälsa och skönhetsbranschen, eftersom det finns gott om plats på skärmen att installera tidsboknings applikationer och göra tidsbokning i betalterminalen.

Betalterminalen är lätt att bära med sig och kan användas oavsett var man befinner sig i lokalen eller tjänstestället. Vid belastningar kan kassapersonaler korta köer genom att ta betalt i köerna. Den är ett utmärkt verktyg att hantera olika typer av betalningar förutom kort som Swish, faktura, webbetalningar och mobila betalningar.

Den påverkar inte er befintliga systemstruktur men eget system kan integreras på betalterminalen och ni blir mobila och ännu mer effektiv på arbetsplatsen.

• Detaljhandel

• kassa