InVest Energi & Miljö nominerad till Årets Pressrum på MyNewsdesk

InVest Energi & Miljö nominerad till Årets Pressrum på MyNewsdesk. Årets Pressrum är MyNewsdesks årliga kundtävling. Här belönas de kommunikatörer som optimerat sin använding av MyNewsdesk för att skapa mer relevant exponering för sin pressinformation.

I Årets Pressrum belönas de kommunikatörer som optimerat sin användning av MyNewsdesk för att skapa mer relevant exponering för sin pressinformation. Kärnan handlar om att producera bra material och göra det lättillgängligt. Med nyhetsvärde och intressant innehåll, aptitligt paketerat med bra översikt och i olika format, på ett sätt som gör pressmaterialet lätt att sprida, ökar chanser för relevant publicitet i sociala, digitala och traditionella medier.

Se mer på www.mynewsdesk.se eller www.investliving.se.

InVest Energi & Miljö – en del i Trendimport Gruppen. Trendimport Gruppen (www.trendimport.se) är ett bolag som omsatte 115 miljoner SEK 2008. Idag kan du hitta InVest varumärke i Sverige, Norge, Danmark, Finland, och Polen. Se http://www.investliving.se/.