InVest Luft Luft Värmepump – Underhållsvärme på majoriteten av Luft/Luft värmepumpssortimentet.

Pressmeddelande 4 september 2009

InVest Luft Luft Värmepump - Underhållsvärme på majoriteten av Luft/Luft värmepumpssortimentet.

Funktionella, prisvärda och folkliga. InVest Energi & Miljö lanserar idag ytterligare 3 st nya luft/luft värmepumpar med underhållsvärme på svenska folkets begäran.

I och med denna lansering så erbjuder InVest Energi & Miljö hela 4 st populära luft/luft värmepumpar med underhållsvärme till kunder i framför allt Skandinavien där funktionen efterfrågas. Alla InVest värmepumpar är A-klassade värmepumpar och framtagna för nordiskt klimat.

Instegsmodellen MSR3-12 FP har ett rekommenderat konsumentpris om 6495 kr inkl moms vilket gör den till en riktig folkpump. InVests rekommenderade konsumentpriser ger alla kunder möjlighet att skona sitt hus med underhållsvärme samtidigt som de sparar pengar på uppvärmningen och får ökad komfort.

InVests modeller med underhållsvärme;

- MSR3-12 FP

- MSR3-12-QC FP

- MSC-09/QD FP

- MSY-18 FP

InVest säljs genom InVest Energi & Miljö värmepumpsåterförsäljare samt genom sajten www.investliving.se . Lansering sker på Hem & Villa mässan i Stockholm den 1-4 oktober 2009.

InVest Energi & Miljö - en del i Trendimport Gruppen. Trendimport Gruppen (www.trendimport.se) är ett lönsamt bolag som omsatte 115 miljoner SEK 2008. Idag kan du hitta InVest varumärke i Sverige, Norge, Danmark, Nederländerna och UK. Bolagets försäljning i Sverige drivs på sajten http://www.investliving.se/ . Internationell sajt, www.investliving.com.

• energibesparing
  • underhållsvärme