Processdoktorn har mottagning 13 juni 2019

- Och processerna går bra?
Många är de organisationer som står inför utmaningen att utveckla processer i takt med nya omvärldskrav och nödvändiga verksamhetsförändringar. Står du inför en utmaning i ditt processarbete? Vill du ha hjälp med att analysera och identifiera förbättringsområden? Ta med din process och kom till Processdoktorn 13 juni 2019!

Våra "processdoktorer" tar emot dig som vill ha inspiration, konkreta råd och nya perspektiv för att komma vidare i processutvecklingsarbetet. Vi ses i en grupp med ca sex deltagare under en dag i workshopform. Alla deltagare får presentera sina utmaningar och därefter görs ett analysarbete i grupp  tillsammans med våra "processdoktorer" för att identifierar förbättringsområden och få råd om konkreta åtgärder för ett lyckat processutvecklingsarbete.

Denna dag passar för dig som t ex arbetar med verksamhetsutveckling, processutveckling, kvalitetsarbete och förändringsledning.

Välkommen!

Läs mer och anmäl dig här

• irm academy