Träffa ISBJÖRN när Naturkompaniet inviger ny butik i Täby C

Den 20 november slår Naturkompaniet upp portarna till sin helt nya butik i Täby Centrum norr om Stockholm. Invigningen äger rum den 20 – 23 november och kommer bestå av flertalet inslag med miljö- och naturanknytning. Camilla Schmidt, ISBJÖRN of Swedens Sverigechef kommer att finnas i butiken lördagen den 22 november mellan klockan 10:00 – 14:00 för att visa ISBJÖRN of Swedens kläder och ge tips kring hur du bäst klär dina barn i vinter. ISBJÖRN arrangerar också en liten tipspromenad och har öppningsbjudanden på skidhandskar och mikrofleece.

- Naturkompaniet har som målsättning att tillhandahålla utrustning som underlättar och berikar friluftliv och som gör vardagen till ett äventyr. Vi på ISBJÖRN vill klä morgondagens äventyrare och har frilufts- och skidkläder för barn mellan 0-14 år. Genom att finnas i Naturkompaniets butiker säkerställer vi att produkterna säljs på rätt sätt. Det ska bli väldigt roligt att träffa gamla och nya kunder i Täby Centrum på lördag. Täby med omnejd är det område där kunderna efterfrågat oss i flera år. Det gör att vi är lite extra glada att både få vara en del av utbudet i butiken och att vi får vara en del av invigningen, säger Camilla Schmidt, Sverigechef på ISBJÖRN of Sweden.

Läs gärna mer påwww.isbjornofsweden.com. De senaste nyheterna hittar du på Facebook samt att ISBJÖRN of Sweden även finns också på Instagram #isbjornofsweden.

Magdalena Höglund, Presskontakt, ISBJÖRN of Sweden/Highland PR, tel: 0733 338840
E-post: magdalena@highlandpr.se

• naturkompaniet
  • naturkompaniet i täby centrum