ISBJÖRNS ryggsäck för äventyr och förskola – nu i fyra härliga färger

ISBJÖRNs 10-litersryggsäck Stortass Mini finns nu i fyra färger och passar barn mellan 3-6 år. Den är framtagen i slitstark nylon och rekommenderas för alla äventyr och daglig användning på förskolan. Det medföljande sittunderlaget gör det extra roligt att få bära med sig sin egna dryck, smörgås och frukt till skogen.

- Matstoppet är ofta det som sätter en extra guldkant på äventyret i skogen. En bra ryggsäck som håller vad den lovar är viktigt – och det är extra kul att kunna erbjuda ryggsäcken i så många färger som vi nu kan göra, säger Maria Frykman Forsberg, vd för ISBJÖRN of Sweden.

Stortass Mini Backpack har vadderade axelband samt ett bälte som går över bröstet för att hålla väskan på plats. Ryggsäcken har två fickor med dragkedjor utanpå väskan, och en ficka med dragkedja inuti för små värdefulla saker. På båda sidorna finns nätfickor för flaskor.

Material: 600D 100% Nylon
Mått och storlek: 10 liter, 30x25x20cm
Färger: CandyFrog (grön), Smoothie (rosa), Navy (blå) och Love (röd)
Pris: 349 kr (cirkapris inklusive moms)

Den lilla mjukis-isbjörnen ingår och följer med som en kompis.

Följ gärna ISBJÖRN of Sweden på MynewsdeskFacebook och Instagram