Telavox har nu fullt stöd för Plantronics headsets

Att Telavox har fullt stöd för Plantronics innebär i praktiken att du kan svara och avsluta samtal direkt på headsetet. Det innebär stora fördelar för den användaren som arbetar med ett trådlöst headset, eftersom att du då kan svara eller avsluta samtal även om du inte befinner dig nära datorn. Allt du behöver är ditt headset.

Allt du behöver göra för att få tillgång till dessa fördelar är att uppdatera till den senaste versionen av Telavox Desktop och se till att Plantronics Hub är installerat på din dator.

"Vi ser att Plantronics produkter medför stort värde för våra kunder och är nu väldigt glada över att kunna erbjuda integration mellan Plantronics headsets och Telavox plattform” - Säger Monica Linderoth, Head of marketing & Communiation på Telavox

”Plantronics har över 50 år av headsetinnovation bakom sig, och ligger än idag i absolut framkant vad gäller att tillverka headsets som tillför något extra för användarna. Vår filosofi är att ett headset inte endast ska fungera, det ska dessutom överträffa användarens förväntningar och därmed även höja dennes totala upplevelse av sin kommunikationstjänst.Det är med anledning av denna filosofi som vi är oerhört glada över det faktum att Telavox nu kan erbjuda full funktionalitet mot våra headsets. Det är nu som vi, tillsammans med Telavox, kan börja överträffa användarnas förväntningar av hur god kommunikation upplevs.” - Säger Petter Damré, Marknadsansvarig på IsiCom, Plantronics distributör på den svenska marknaden.

• Data, Telekom, IT

IsiCom AB är en distributör och rådgivare inom kategorin headsets för företag och privatpersoner.

Hos oss finner du starka varumärken som levererar professionella headsets till all form av telefoni, men även ett brett sortiment för kategorin sport & fritid samt för de som sätter extra högt värde på design och estetik.

Tillsammans med våra återförsäljare för vi ett tätt samarbete för att ge dig bästa möjliga service när det gäller att ta fram headsetlösningar som är anpassade efter dina önskemål och förutsättningar. Vi på IsiCom har lång erfarenhet av headsets och hjälper dig gärna med dina frågor om headset och återförsäljare.

August Iwdal

Presskontakt Marketing manager Marketing +46735186462