Isover ställer ut på ExpoVent

Isover ställer ut på ExpoVent

ExpoVent - ventilationsbranschens egen minimässa!
ExpoVent är mötesplatsen för dig som vill hålla dig uppdaterad med de senaste lösningarna och nyheterna inom ventilationsteknik.

Saint-Gobain Isover AB ställer ut på ExpoVent som kommer till Mälardalen under vecka 42. Den 19 oktober är vi i Stockholm på Kista Entré Konferens. Den 20 oktober besöker mässan Uppsala och Fyrishov och den 21 oktober är det dags för Nyköping och Rosvalla.

Isover visar bland annat detta:

ULTIMATE Protect - ventilationsisolering med marknadens lägsta lambdavärden
Cleantec® - invändig ventilationsisolering
Climaver - kommande nyhet
IsoDim® - beräkningsprogrammet för installationstekniska beräkningar

Mässorna har öppet mellan klockan 10 och 14 respektive dag.
Då serveras även gratis lunchbuffé till samtliga besökare!

Välkommen att besöka mässan och träffa oss och ställa frågor om teknisk isolering!

Läs mer om mässan här.