Franchisetagare går från Xtravaganza till Itrim

Thomas och Yvonne Anglesjö som de senaste tre åren varit franchisetagare för Xtravaganza och drivit viktminskningscenter i Norrköping har avslutat sitt samarbete med Xtravaganza. Istället väljer man att bli franchisetagare för viktminskningskedjan Itrim i Norrköping.

- Det är med stor glädje vi välkomnar alla våra kunder att fortsätta sin viktresa med oss under Itrims flagg. Itrim är en etablerad och mycket seriös aktör på marknaden och vi är glada att nu kunna erbjuda våra kunder Itrims viktminskningsprogram, säger Thomas Angelsjö, franchisetagare för Itrim i Norrköping.

- Konceptet påminner om Xtravaganza, men med mer motion och mycket tydligare fokus på det individuella samtalet. Dessutom har Itrim en mycket seriös och vetenskaplig grund till sitt viktminskningsprogram, förklarar Thomas Anglesjö.

Den svenska viktminskningskedjan Itrim etablerades 2003 och finns idag på 28 ställen i landet. Itrims signum är det personliga bemötandet och att programmet anpassas efter individens behov och förutsättningar.

- Thomas och Yvonne har gjort ett mycket bra jobb som franchisetagare för Xtravaganza. Jag är övertygade om att de kommer att trivas bra med att verka inom Itrim-kedjan, säger Martin Anderlind VD Itrim Sverige AB.

För ytterligare information kontakta Thomas Anglesjö på 0707-20 34 30 alt Martin Anderlind, VD Itrim Sverige AB, på 073-3996611.

Läs mer på www.itrim.se
___________________________________________________
Itrim Sverige AB, etablerat 2003, är en svensk franchisekedja inom motion och viktminskning som genom personligt stöd och grupputbildning hjälper människor till ett lättare och friskare liv. En vetenskaplig studie av Itrims viktminskningsresultat visar att kunderna går ner i snitt 10,8 kilo med en midjereduktion på 11,8 cm under de tio första veckorna. Ett resultat som t o m förbättrats efter två år. Det gör Itrim världsledande inom varaktig viktminskning.
Idag finns Itrim på följande orter; I Stockholm: Enskede, Farsta Centrum, Haninge, Kungsholmen, Liljeholmen, Norra Bantorget, Sickla, Solna, Spånga, Stureplan, Sveavägen, Södermalm och Täby. I Göteborg : Eriksberg, Mölndal och Nordstaden. I Malmö: Jägersro och Västra Hamnen, I övriga landet: Eskilstuna, Kungsbacka, Linköping, Norrköping, Nyköping, Uppsala, Västerås, Åkersberga, Örebro och Östersund.

• xtravaganza