Thomas Keifer ny styrelseledamot i IXX IT-partner AB.

Thomas Keifer är numera VD för Kjell & Company, civilekonom i botten och har verkat inom IT-branschen sen 80-talet med starkt fokus på försäljning och marknadsföring. Thomas har ett digert register på tillväxtresor och som tidigare VD för Owell/VM-data, ATEA och MultiQ.

"Thomas Keifer är med sin kunskap, bredd och erfarenhet en önskeledamot i IXX styrelse. Thomas har erfarenhet av att jobba i familjeföretag, han har fötterna på jorden och kommer tillföra oss nya idéer och andra perspektiv som är mycket värdefulla för IXX tillväxtresa. Jag har stor tilltro till att vårt samarbete kommer bli framgångsrikt både för oss och för våra kunder" säger Monika Christensson, Styrelseordförande IXX IT-partner AB.

IXX IT-partner är precis den typ av företag som intresserar mig. IT står mig varmt om hjärtat, en bransch som jag har stor erfarenhet av och trivs att jobba i. Och det är något speciellt att få jobba med tillväxtföretag – en inspirerande miljö med mycket energi och en stor vilja att bygga och skapa. IXX har verkligen detta och en tydlig agenda för hur företaget ska växa de kommande 3-4 åren. Jag ser verkligen fram emot vårt samarbete, och hoppas att mitt stora intresse för och mina tidigare erfarenheter av marknadsföring och försäljning blir ett bra stöd. Att vi tillsammans kan få IXX att växa kontrollerat och behålla sin höga kvalitet och sina nöjda kunder” säger Thomas Keifer, VD Kjell & Company och styrelseledamot IXX IT-partner AB.

Monika Christensson, Styrelseordförande IXX IT-partner AB | 0709-518109
Samt styrelseordförande Ängelholms Näringsliv, styrelseledamot Sydsvenska Handelskammaren och styrelsemedlem i IAMCP.

Thomas Keifer, VD Kjell & Company och styrelseledamot IXX IT-partner AB | 0735-452528

• tillväxt
  • ny styrelseledamot
  • ixx it-partner ab
  • monika christensson
  • thomas keifer

IXX IT-Partner är ett företag med passion för att skapa innovativa IT-lösningar som stärker våra kunders konkurrenskraft och framgång. Vi startade 1985 i Ängelholm och har sedan dess
växt till att bli ett kunskapsföretag med helhetslösningar inom IT.

Vi tror på nära relationer och tar stort ansvar för våra kunders IT-miljö – hela vägen från rådgivning,
behovsanalyser och arkitektur till implementering, support och drift.

Våra tjänster består av utveckling och integration av IT-system, konsult- och supportverksamhet,
drift/outsourcing samt informationssäkerhet.

IXX IT-Partner är idag 40 medarbetare och har kontor i Ängelholm, Malmö, Helsingborg och Landskrona.