JAFO Rostfria golvbrunnar RS & RB FLEX

Pressmeddelande   •   Feb 04, 2019 16:10 CET

Golvbrunnar i rostfritt stål för installation i betongbjälklag.

RS75 FLEX och RB75 FLEX har en integrerad höjdjusterbar golvbrunnsfläns för optimal höjdanpassning vid gjutning. Vid ingjutning i betongbjälklag ska golvbrunnen monteras med JAFO Golvbrunnsfixtur RSK 7133915 som är ett hjälpmedel för fixering av golvbrunnen. Golvbrunnsfixturen uppfyller kraven på installation i rätt höjd och våg enligt gällande branschregler Säker Vatteninstallation.

Golvbrunn och vattenlås är tillverkade i 1,5 mm tjockt rostfritt stål AISI304, SS2333. Skruvad klämring i grå plast med specialskruvar i rostfritt stål. Ett rött skyddslock ger en tydlig synlighet av golvbrunnen under byggprocessen.

JAFO har ett mycket brett utbud av Golvbrunnar, Designbrunnar, Traditionella golvbrunnar, Golvrännor, Duschrännor, Golvavlopp, Klinkerramar, Vattenlås, Rensbrunnar, Spolbrunnar, WC Stosar, Råttstopp, Diskbänksvattenlås, Skotvättar och Stöveltvättar.

JAFO marknadsför även eleganta unidrain® väggnära golvrännor. Ett designelement för badrummet.

Kommentarer (0)

Kommentera