Unidrain by JAFO ställer ut på Nordic Architecture Fair i Göteborg.

Unidrain by JAFO ställer ut på Nordic Architecture Fair i Göteborg.

Den 7-8 november 2017 går Nordic Architecture Fair av stapeln på Svenska Mässan i Göteborg. Nordic Architecture Fair är den nordiska mötesplatsen där frågor om arkitektur, samhällsplanering, byggande och mycket annat diskuteras. Här möts arkitekter, byggherrar, stadsplanerare med mera under två dagar för att diskutera hur framtidens samhällen ska se ut och fungera.

Unidrain By JAFO finns självklart på plats för att visa våra designbrunnar och vår helt nya unika tillbehörsserie för badrummet, Reframe.

Ni finner oss i monter F04:50. Kom och låt dig inspireras av våra badrumsmiljöer och se vilken stor skillnad en designbrunn kan göra för badrumsupplevelsen!

Att besöka mässan är kostnadsfritt och registrering görs här.

JAFO är ett fristående och självständigt bolag inom BLS Industries AB (f.d. Puruskoncernen.)