Jägarnas Riksförbund - Ny förbundshemsida

Jägarnas Riksförbund - Ny förbundshemsida

Jägarnas Riksförbund presenterar en ny förbundshemsida under torsdagen den 15 mars. Sidan skall vara saklig och innehålla information som är till för medlemmar, de som är jaktintresserade eller bara söker information. Användarvänlighet är i fokus för sidan säger projektansvarige Johan Boström om den nya sidan. Det skall inte vara så grötigt och svårt att hitta den information man söker efter. Det gäller att hitta en bra balans på den information som läggs ut och att den ät tillgänglig på ett bra sätt för vår breda målgrupp.

Det skall inte handla om att man måste besitta otroliga kunskaper för att kolla runt på sidan utan enkelt och smidigt kunna få tag i rätt information eller kunna komma i kontakt med den person man söker efter avslutar Johan Boström.

Jägarnas Riksförbund är en organisation med lokalavdelningar över hela landet. JRF arbetar för att reglerna kring jakten ska förenklas och för att jägarnas och markägarnas kunnande och ansvar ska sättas främst.