Jaktia lancerer ny hjemmeside!

Jaktia lancerer ny hjemmeside!

Jaktia lancerer ny hjemmeside til både svenske og danske brugere.

Denne uge går Jaktia live med den nye Jaktia.se og den første Jaktia.dk nogensinde.

Hjemmesiderne har et helt nyt visuelt design, og brugerfladen er optimeret for at gøre navigationen nemmere og højne den generelle oplevelse på hjemmesiderne. På jaktia.se og jaktia.dk vil det være lettere at navigere til det rette produkt via det helt nye produkttræ og filtreringsfunktionerne. Vi har lyttet til hvad kunderne og de besøgende på hjemmesiden har savnet, og dette er noget af det vi har taget til os og forbedret, siger Lars Martinsson, VD hos Jaktia AB. Derudover har fokus været på at få butikkerne frem i rampelyset, så kunderne lettere kan finde deres Jaktia-butik og se hvad der sker i butikkerne. Det er også blevet meget nemmere at navigere rundt i reportager og film, alt sammen noget, der gerne skulle give kunderne en bedre og mere inspirerende oplevelse, fortsætter Matinsson. Vi lancerer en virkelig flot hjemmeside, men hos Jaktia sidder vi aldrig stille. Indenfor kort tid vil vi lancere yderligere funktioner, så hold øje!

Hjerteligt velkommen til en helt ny online oplevelse.

Venlige hilsner, Jaktia Team

Jaktia är Nordens största butikskedja för jakt- och fiskeutrustning och består av drygt 60 butiker från Maribo i söder till Bardufoss i norr. För oss är jakt och fiske en livsstil som handlar om frihet, gemenskap, naturupplevelser och utmaningar.