Jaktia lanserar ny hemsida

Jaktia lanserar ny hemsida

Jaktia lanserar ny hemsida för både sina svenska och danska användare.

Torsdagen den 5e september går Jaktia live med nya jaktia.se och tidernas första jaktia.dk.

Hemsidan har en helt ny visuell design och användarflödet är optimerat för att underlätta navigeringen och höja upplevelsen på hemsidan. På nya jaktia.se och jaktia.dk kommer det att vara lättare att navigera till rätt produkt via det helt nya produktträdet och filtreringsfunktionerna. Detta är något som vi har tagit till oss och förbättrat, vi har lyssnat på vad våra besökare och kunder tidigare har saknat, säger Lars Martinsson, VD på Jaktia AB. Fokus är även lagt på att lyfta fram butikerna så att kunderna lättare hittar till Jaktia och att de får tydligare information om vad som händer i butikerna. Det är nu även betydligt mer inspirerande och lättare att navigera mellan reportage och filmer, allt för att hjälpa våra kunder till en bättre upplevelse, fortsätter Martinsson. Vi lanserar en jättefin hemsida men på Jaktia sitter vi aldrig still. Inom kort kommer vi att lansera ytterligare funktioner, håll utkik!

Varmt välkomna till en helt ny online upplevelse.

Vänliga hälsningar, Jaktia Team