Resumé ger Jansäter Kommunikation ytterligare en stjärna

Det som utmärker Jansäter Kommunikation är att alla uppdrag sker i ett tätt och nära samarbete med kunden. Inga standardiserade färdiga marknadsplaner här inte! Jansäters är väldigt förtjusta i att agera katalysator i workshops eftersom det är kunden som kan sin bransch bäst. I sökandet efter en helhetssyn används så många sinnen som möjligt för att hitta de bästa kreativa lösningarna med störst genomslagskraft.

Byrån präglas starkt av sina ledord: först, fantasi och familjär. Kreativiteten flödar och de uppnår inte bara resultat utan även det där "lilla extra". Så är också Jansäter en av ytterst få kommunikationsbyråer som har en egen krisbok som app för både Iphone och Android. Så det är inget fel på varken att vara först eller kreativ. Jansäters tar väl hand om sina kunder på ett familjärt sätt, månar om dem och utbildar dem. När kunderna är flygfärdiga får de en vänlig knuff ut ur boet.

Certifieringarna är som grädde på moset
”Vår certifiering i fjol stimulerade våra befintliga kundrelationer och förbättrade också våra möjligheter till nya kundrelationer. Att nå upp till kraven ännu en gång visar på att vi planerar långsiktigt. Resumés certifiering är ett bra initiativ som visar att reklamverksamheter som når upp till deras krav är tillräckligt professionella för att affärsmässigt vara en trygg samarbetspartner", säger Pia.

Framöver är tanken att utveckla fler ben inom verksamheten. Under året har Jansäters startat Kriskommunikation.nu, som omfattar sju nycklar. Det är verktyg för säkrare och tryggare krishantering och kriskommunikation, varav krisboken som app är en. Jansäter är också på gång med att utveckla en ny del för utbildning, vilket också är den del som ofta efterfrågas. Utbildningar som erbjuds är bl.a. inom marknadsföring, medieträning, framträdandeteknik med röstträning m.m.

För mer information kontakta:
Pia Jansäter
Tel: 0709-83 77 80, Mail: pia@jansater.se

Fakta om Resumés stjärnor
För att bli en av Resumés stjärnor krävs minst 3 bokslutsperioder med en genomsnittlig omsättning över 1 Mkr samt i genomsnitt minst 1 anställd under 3-årsperioden. Godkända riksklasser är 3,4 och 5. Kraven är utarbetade i samarbete med UC och byrådoktorn Håkan Bodman, INHOUSE AB. Resumé vill med certifieringen underlätta för i första hand små och medelstora företag som söker konsulthjälp för sin marknadsföring.

• viggo cavling
  • resumé