Jetpak Växjö blev årets Franchisetagare 2013

Det blev Jetpak i Växjö som i år kammade hem utmärkelsen Årets lokala Jetpak partner 2013. Verksamheten i Växjö drivs av Peter Eriksson, tillsammans med systern Käthe och personal. Så här säger Peter om utmärkelsen:

Det är mycket roligt att blir uppskattad för arbetet vi utför här i Växjö, hela verksamheten blir sporrad till att göra det ännu bättre! Vi tackar Jetpaks organisation och alla Jetpak stationer runt om i landet och hoppas på ett bra 2014”.

Jetpak Växjö är ett familjeföretag som drivs av andra generationen. Det var pappa Göran Eriksson som redan 1984 startade budverksamheten, då under namnet Adena Pickos. Idag ägs Jetpak Växjö till en fjärdedel var av Peter, pappa Göran, mamma Birgit och systern Käthe. Peter började arbeta i bolaget 1992 och hans syster Käthe ett par år senare. Idag är det Peter och Käthe som tillsammans driver företaget, men mamma Birgit kör fortfarande en hel del bud.

Jetpak Växjö utses till 2013 års Jetpak partner eftersom de under året varit ett utmärkt föredöme för varumärket Jetpak. Vi önskar Peter och hans medarbetare ett stort grattis och fortsatt lycka till”, säger Karl Sköld, Business Partner Manager Jetpak Sverige.

På bilden: Jonas Fredriksson, Peter Eriksson, Käthe Eriksson och Andreas Carlsson

• Transport

• dörr till dörr- leveranser
  • bud